Hallojsan

Snacka om att saker har hänt  den senaste tiden :O
Mitt liv är bäst just nu :)
Jag har skaffat massa nya kompisar och en av dom är Melker :D min älskling :P
och i morgon har vi varit tsm i två veckor och jag älskar honom lika mycket som jag gjorde första dagen vi blev tillsammans (2 juni) <3
Jag har även anmält mig till chili och jag ska åka dit med Imanuell kyrkan där Herman (en annan av mina nya kompisar), Melker och Stina är med, Ella, Jonna, Matilda, Vera, Elin och Hanna ska också med oss i samma kyrka och vi kommer ha det så sjukt kul !
Och gissa vad mer som har hänt mig :D
Jag har fått min Nikon D3100 precis lagom till sommaren och chili :D
Mitt liv är ganska mycket perfekt just nu med andra ord, jag har aldrig mått så här bra :P<3
Älskar er alla kära vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0