Min Framtid

Jag har jätte mycket saker som kommer att hända :S Kuliga saker och Tråkiga saker !

Fredag 21/1 :Första Tonår i år!!! sedena åker jag till farmor och farfar/pappa :P

Lördag 22/1 :Hittar på något kul med pappa jag inte har träffat på 3 veckor.

Söndag 23/1 : Klipper mig och kanske färgar håret :D

Onsdag 26/1 : GLEE på tv 11!!!! Glee på tv 11 varje onsdag kl 20

Någonstans här i mella : Tjej kväll med Girlsen <333
 
Vecka 6o7 : Prao i Göteborg på elit hotel :)

Vecka 8 : Sport lov<333

Onsdag 23/2 :Vinter Chili!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333

18-21 april typ fast längre : Påsklov

17 elr 18 elr 19 maj : Kj salongen

Det är väl det viktigaste just nu men jag lovar att det händer mycket mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0