MÅSTE HA / GÖRA xD

Ny lista med nya mål!!

1. Köpa svarta byxor och vit skorta till praoen i Göteborg, tur att jag köpte ett par svarta skor :P

2.Vill värkligen ha Tvins In styler, det är en lock och plattång som är sjukt bra, den bränner inte håret p.g.a att det är en varm snurande spole.
Och resultatet är fantastiskt!!!
Problemet är att den kostar 999 kr och så mycket pengar har inte jag :( jag får helt enkelt spara.
Du hittar mer info här

3. MÅSTE KÖPA GLANS DROPPAR TILL HÅRET!!!!!


Här är tången! Blir man inte helt enkelt kär!!!<33

Kommentarer
Postat av: hannii ^^

fy va cool hårsak! :o

2011-01-23 @ 22:32:44
Postat av: alexandra

hehehehe jag vet jag såg den på tv när jag titta på tvins i höstas tror jag och jag vill så sjuk gärna ha den !!!!

2011-01-23 @ 22:53:40
URL: http://alliixa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0