Klart :D

Tjenare det vart inget inlägg i går för jag kom aldrig hem efter skolan :P
Jag åkte upp på stan och köpte mina älskade skor<33
Efter det åkte jag med Ella hem och 19:15 åkte vi plus Matilda till första tonår i år!!!

Det var sjukt kul att få träffa alla igen <3 och jag fick Eddan ( tonårs ledare) att bestämma att vi ska åka skridskor nästa fredag.
Det var typ bara 3 som ville det men efter att Eddan sa att vi kunde spela bedminton i stället så räckte all upp handen på skridskor xD så det var bra det.

Jahap nu kan jag bocka av 2 saker på min "MÅSTE göra lista" :D
Skorna och klippning,, jag klippte mig idag och det vart jätte bra ångra kanske lite att jag inte klippte upp håret :(
Men får ta det som det är :P
Ska bara färja håret sen ska jag göra en ny lista xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0