Chili ??

Nu har jag fått reda på hur jag anmäler mig till vinter chili av Linn :)
Men nu är frågan.. vad i hela friden är Chili??
Joo det är bara världens bästa kristna lägret!!
I sommras var det runt 400 och mer ungdomar med på lägret, det är ett läger där kristna ungdomar mällan 13 och 17 får vara med iaf på sommaren men på vintern är det bara högstadie elever :P
Tur att man är en då ;)

Jag är med i betelkyrkan och det var den kyrkan jag var med i i sommras men nu på vinter chili så hitta vi ingen  ledare vi kan ha plus att vi är bara tre som åker från min kyrka så därför frågade vi Linn (som oxå ska dit) om vi kunde åka med hennes kyrka filladelfia kyrkan *stavning* och för dom i där var det helt ok :)

Jag har saknat chili så sjukt mycket :P

Vårat tält på sommar chili men självklart ska vi sova i stuga nu i vinter :P
I sommras var det jag ella hanna matilda och jonna men i år är det bara jag jonna ella och kanske linn om hon ska sova i samma stuga som vi :D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0