Bra till dåligt till bra

Min dag har varit helt upp och ner :S
Min dag börja i skolan, jag hade jätte kul hela förmiddagen tills efter lunch då det var sång dags för min del, eftersom alla åttor i min skola ska ha Karl johan salongen varje år så ska alltså jag sjunga då MEN problemet var att jag inte fick den låten jag ville ha och Susan (min musiklärare) sa att alla skulle få minst en låt man ville ha så var det bara jag som stod kvar utan någon låt och det vände hela min dag upp och ner. Det var tre som ville ha den låten och jag ver en av dom tre så vi lottade och självklart fick inte jag den men då sa vi att alla tre kunde dela på den och jag var sjukt osäker på om jag ville det.

Senare efter skolan var det dags för träningen och jag ville verkligen inte åka dit, jag hade ingen lust att träna alls :(
Men jag tvinga mig själv att göra det, så jag åkte dit och när jag väl kom på isen kändes allt bra igen och jag var jätte glad igen, har ingen aning om varför.
Efter träningen så mådde jag otroligt bra jag gick och log hela vägen hem och då kände jag att jag vill inte sjunga en så tråkig seg låt som the call :P
Nu har jag bestämt mig att jag ska sjunga Time of my life med Aykut i stället :)
Den är snabbare än The call och man kan göra mer på scen :D



Här är The call. Visst den är fin men så slö alla kommer somna xD




Och här är Time of my life :) det är inte den riktiga men kunde inte hitta någon annan som gick att fixa så man den här :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0