Påsklov!!

Jaha ja då var det lov och man ska självklart göra saker :P

Måndag: vet inte:) Mamma åker till Barcelona och jag blir ensam hemma till Fredag ^^

Tisdag: gör något kanske xD

Onsdag:
Ella, Emma, Jonna, Hanna och Stina kommer hem till mig för att vi ska träna på en låt som vi ska sjunga på jonnas mammas 50 års kalas i sommar, Matilda skulle oxå vara med och öva men hon är inte hemma, alla ska sova över plus att Emelie kommer i från stokholm och ska vara hos mig till fredag :D

Torsdag: Alla är kvar ifrån Onsdagen:P

Fredag: Emelie åker hem och jag åker till pappa och är där hela helgen för att fira påsk ^^

Lördag: Pappa

Söndag: Pappa


Sommar bild som jag tog för några år sen när jag var på konståknings läger i Orsa inte så bra kvalite bara för jag tog den med min gammla mobil men det var en riktigt härlig dag med bad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0