Bloggis sugen :D

Jag har otroligt tråkigt just nu och jag vill inte gå och lägga mig för jag är inte trött, jag är blogg sugen men jag har ingenting att skriva om :\
Funderar över om jag ska vara vaken till typ 5 eller 6 för mammi fyller år i morgon men hon ska jobba tidigt och efter jobbet åker hon direkt till Barcelona så jag vill ge henne frukost på sängen men om jag går och lägger mig så kommer jag inte orka gå upp och jag kommer att väcka henne om jag ska gå upp tidigare än henne :P
Snacka om att jag har problem men jag kan ju alltid försöka sova en liten stund här uppe i soffan men jag vet inte om jag vill för den är så liten och det är inge skönt att sova i den xD

aja får se vad jag hittar på i morgon
kanske åker upp på stan men jag vill inte slösa massa pengar för jag vill ha min kamera ^^

Om jag kommer på något att blogga om så gör jag säkert det snart :P herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0